sobota, 2 marca 2013

Witaj

Miło mi, że tu zajrzałaś. Postanowiłam od dziś pisać bloga o kosmetykach i kobietach, Będzie to internetowy poradnik. Nie wiem jak Ty, ale ja czasem mam wrażenie, że gdyby mi ktoś powiedział jak dbać o cerę dawno temu, miałabym z nią o wiele mniej kłopotów. Nikt mi nie powiedział że jak nie będę smarować twarzy wychodząc na mróz to zapracuję sobie na bardzo wrażliwą skórę którą trudno będzie umyć. Wydawało mi się że jest wystarczająco tłusta, żeby ja jeszcze nabłyszczać. Więc biedactwo bez ochrony kilkanaście lat wytrwało. Potem dowiedziałam się na szkoleniach w pewnej firmie kosmetycznej, jakie sobie zrobiłam straszne "kuku". Teraz wiem, że każda cera nawet tłusta potrzebuje ochrony zimą, oczyszczania, tonizowania i nawilżania cały rok. A Ty wiesz już o tym? Przekazujesz tą wiedzę młodszym kobietom? Wie o tym Twoja młodsza siostra? Córka? Bratanica? Jeśli chcesz jej pomóc, aby wiedziała jak dbać o siebie, aby jak najdłużej cieszyć  się piękną skórą-  zaproś ją do mnie. Opowiem tu o kosmetykach, które czerpią to co najlepsze z natury. Bogactwo składników zawarte w tych produktach kosmetycznych pochodzi  z możliwie najczystszych miejsc naszej planety. Wiedzę tą zdobywałam mimochodem i przypadkiem kilka lat i postanowiłam podzielić się nią. Gdybyś miała jakieś uwagi  o kosmetykach lub tematy kosmetyczne o których chciałabyś przeczytać w pierwszej kolejności. Napisz mi o tym np w komentarzu. Chętnie pomogę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz