piątek, 12 kwietnia 2013

Ruch to zdrowie?

Wielu sportowców po pewnym czasie narzeka na zdrowie. Czy ruch jest więc zdrowy czy nie?
Jasne, że tak uprawianie sportu wyczynowo to nie to samo co codzienna aktywność rekreacyjna dla zdrowia. Każdy wybiera sobie sam co chciałby robić. A potem rzeczywistość weryfikuje ;)

" Życie nie jest, ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń. Jest tylko zupełnie inne".
Uwielbiam jeździć konno i pływać, ale wymaga to zbyt wiele czasu i zaangażowania z mojej strony na dziś więc te przyjemności zostawię na wakacje.

 Na dziś realny jest codzienny 30 minutowy spacer, taniec gdy tylko jest okazja( włączone radio z muzyką bez wiadomości ;) I oczywiście mój ostatni hit 7- 15 minutowe ćwiczenia co drugi dzień. Nie uwierzysz, ale dają niesamowitego kopa. Oczywiście czuję się świetnie i chudnę 
w mądry i zdrowy sposób.


Zapewne moja pani doktor uznałaby je za ciężkie skoro kiedyś powiedziała, ze nie mogę jeździć konno bo siodło za ciężkie.  Jakby nie widziała ile ważą codzienne zakupy....
Na dziś bardzo delikatnie testuje swój organizm, czy mi pozwoli...i sprawdza się nieźle. 

Czasem ćwiczę wieczorem jestem już bardzo zmęczona po całym dniu, a jednak te ćwiczenia maja w sobie coś takiego, że dodają energii. Są dla mnie idealne. W przeciwieństwie do treningu "cardio" nie wymagają godziny czasu codziennie wystarczy 15 minut do 30 minut co 2 dzień jak dla mnie rewelacja.

Wybierz swój ulubiony sposób aktywności, taki który dobrze komponuje się z Twoim trybem życia i zacznij już dziś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz