wtorek, 9 kwietnia 2013

Warsztaty kosmetyczne

Mam dla Ciebie prezent :) W najbliższą sobotę w Łodzi organizuję warsztaty kosmetyczne. Masz do wyboru warsztaty pielęgnacji twarzy o godzinie 17  lub warsztaty pielęgnacji dłoni o godzinie 15. 

Które są dla Ciebie bardziej interesujące? Oczywiście dla Ciebie jako czytelniczki mojego bloga są one bezpłatne. Powiedziałam że to będzie nagroda prawda?

Warsztaty pielęgnacji dłoni sprawią, że skóra na Twoich dłoniach będzie cudownie miękka i gładka, jeśli będziesz chciała pomalować paznokcie i przetestować lakiery również będziesz mogła to zrobić. Najważniejsze jednak jest to, że jest to zabieg który możesz sama powtarzać w domu, nie musisz płacić majątku i biegać do salonu kosmetycznego. 
A efekt? sama zobaczysz.

Warsztaty pielęgnacji twarzy to 4 kroki pielęgnacji, które poczujesz na własnej skórze. Usiądziesz przy lusterku i wykonasz je sama, kosmetykami dobranymi na podstawie badania cery. Twoja cera będzie bardziej promienna, jaśniejsza, będzie wyglądała młodziej.

Które warsztaty wybierasz? 
Napisz do mnie
aby zarezerwować jedno lub dwa miejsca.
Możesz też to zrobić na 
gg 8689124 lub 
skypie jolanta7511

Przypominam, ze aby otrzymywać ode mnie wiadomości bezpośrednio na maila wystarczy zapisać się w okienku po prawej stronie na górze bloga.

Jeśli masz do mnie jakieś pytania napisz do mnie  na pewno odpowiem. 

Z przyjemnością tez przeczytam Twój komentarz :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz