sobota, 23 marca 2013

Co ma wspólnego wygląd z dobrym samopoczuciem?

Czy wiecie jak najłatwiej poprawić sobie nastrój?  Budzicie się rano, przed Wami sprzątanie, za Wami tydzień ciężkiej pracy na etacie lub we własnej firmie. Jak najszybciej poprawić sobie samopoczucie? 
Albo budzicie się jest poniedziałek rano jesteście przytłoczone ilością wszystkich obowiązków...znacie to? Ja czasem mam taki dzień...

Co Wam najszybciej poprawia nastrój? Moim zdaniem dla kobiet najłatwiejsze jest znalezienie godzinki i zadbanie o siebie.
Może to być godzinka u kosmetyczki czy fryzjera, albo godzinka w domu. Najważniejsze, aby widząc się w lustrze za godzinę, powiedzieć wow to ja, super wyglądam. Nie wiem jak to działa, ale kobieta natychmiast czuje się lepiej i ma więcej siły.

Rano przed pracą, kiedy mamy mało czasu najlepiej wykonać sobie perfekcyjny makijaż. Wiecie myjemy buzię, pamiętajcie nigdy mydłem, używamy toniku. Dlaczego tonik jest ważny? Jak chcesz wiedzieć zapisz się na moja listę w prawym górnym rogu :) Następnie nakładamy serum, krem, podkład....i cała reszta....

W godzinach popołudniowych najlepiej zafundować sobie kurację specjalną i położyć maseczkę. 
Ja zwykle wtedy zaczynam od oczyszczenia buzi, następnie scrubu, maseczki oczyszczającej, potem nawilżająco dotleniającej lub odżywczej. Maseczki i kuracje specjalne najlepiej wykonywać około godziny 17, wtedy efekt jest najlepszy bo nasza skóra już  zaczyna wypoczywać i lepiej przyswaja  to czym chcemy ją nakarmić. Będzie wyglądała promienniej i młodziej.

Wieczorem po ciężkim dniu najlepiej poprawia mi nastrój domowe spa. Kąpiel z kryształkami soli, jeśli wolisz może być to płyn do kąpieli. Pamiętaj jednak, że woda nie może być zbyt gorąca.  To nie jest zdrowe. Minerały z soli do kąpieli najlepiej przyswajamy w letniej wodzie i najpierw trzeba wziąć prysznic, aby skóra była oczyszczona, a nie odwrotnie.

Każdego dnia i o każdej porze genialnie działają ćwiczenia, które pobudzają krążenie krwi
i wpływają na obniżenie poziomu stresu, który niestety często nam towarzyszy dziś.

Jeśli interesuje Cię mój system ćwiczeń zapisz się na listę poniżej.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz