niedziela, 3 marca 2013

Pielęgnacja dłoni

Sprzątaliście w sobotę? Kiedy sprzątamy, używamy detergentów, kiedy naprawiamy samochód, domywamy ręce chemikaliami nasze dłonie są w opłakanym stanie. Również po remoncie mieszkania. Zgadzacie się ze mną? Problem z dłońmi miałam zawsze. Uczulenie na płyn do mycia naczyń i inne detergenty. Więc dziś będzie o dłoniach. Raz w tygodniu dobrze sobie zrobić kąpiel w ciepłej wodzie ze specjalnym olejkiem. Raz w tygodniu, albo właśnie po takim sprzątaniu warto zrobić sobie SPA. Można oczywiście iść do gabinetu kosmetycznego i zrobić ZABIEG ZWANY PARAFINOWANIEM. Nie wiem jak Wy, ale ja lubię oszczędzać pieniądze i czas i wolę sobie  taniej zrobić coś w domu.
Jak zrobić takie SPA? Przede wszystkim należy oczyścić ręce można umyć mydłem, ja jednak polecam dodatkowo, żel antybakteryjny. Następny etap to scrub. Jak się nauczę nagram Wam filmik i pokażę dokładnie jak to wygląda. Póki co musi Wam wystarczy że masujemy dłonie scrubem, aby zetrzeć stary naskórek. Ważne jest oczywiście jakich kosmetyków używamy, muszą być DOBRE, ALBO NAJLEPSZE.
Po scrubie czas na maseczkę lub olejek, lub dobry krem. Wykonujemy nim masaż dłoni, aby pobudzić krążenie. Lepiej, nauczyć  swoją drugą połowę, wtedy jak Wiecie masaż jest przyjemniejszy. Jednak single mogą zrobić to samodzielnie, albo kogoś poprosić o wsparcie ;). Masaż tez kiedyś na filmiku pokażę. Nie napisałam, że robimy to wieczorem. Nakładamy rękawice...ważna jest jakość, najlepiej jak są to takie specjalne rękawice do SPA dłoni właśnie. Idziemy spać. Bo w nocy najlepiej się wszystko wchłania i najsilniej działa. Rano wstajemy z nowymi rączkami "jak pupcia niemowlaczka" ;)

Jeszcze jeden patent. Jeśli potrafisz sprzątać w rękawiczkach nałóż na ręce krem i dopiero załóż rękawiczki. Będzie 2 w jednym. O efektach napisz mi w komentarzu.  Miłej regeneracji dłoni i niedzielnego odpoczynku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz