poniedziałek, 11 marca 2013

marzeń na jutro trzeba namarzyć...

Coś jeszcze chciałam zrobić dziś z autoresponderem, żebyście dostawały ładne maile ode mnie, ale stwierdziłam, że mam na dziś dość....
Chodziła mi po głowie piosenka, więc ją Wam wstawiam :) swoja drogą słyszałam, że jak chodzi po głowie piosenka to znaczy że swędzi mózg. ponoć to stwierdzili amerykańscy naukowcy. :)

Chyba już można iść spać marzeń na jutro trzeba namarzyć. Mam dla Was konkurs. Lubicie marzyć?  Czekam na Wasze marzenia wpiszcie je w komentarzu. Skoro konkurs to nagroda, a nagroda jest jedna. Co byście chciały dostać? Na innych blogach będę rozdawać e- booki, ale dla Was mam coś specjalnego. Co powiecie na kosmetyk? Powiedzmy krem do ciała? Może spełni czyjeś marzenie o gładkiej i pięknie pachnącej skórze? :) Zapraszam do udziału w konkursie. Kolejne konkursy i nagrody po zapisaniu się na listę.
Teraz już można się położyć ...BAŚNIOWYCH SNÓW

takie łóżko a taka dobra rzecz
to był świetny pomysł z tym łóżkiem
gdy ktoś chce sobie życie poprawić
 to wystarczy poprawić poduszkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz