środa, 13 marca 2013

Jak zatrzymać młody wygląd i zdrowie?

Powrót zimy wiele osób nastraja negatywnie. Mam dla Ciebie jednak rozwiązanie. Jak myślisz czy żeby skóra wyglądała młodo i promiennie wystarczy dobry krem? 
O nawilżenie skóry najlepiej zadbać od zewnątrz i od wewnątrz. O tym jak ważna jest woda dla naszego organizmu napisze innym razem.

 Dziś chciałabym się skupić na tym co jemy.
Czy zastanawiamy się o tym czego potrzebuje nasz organizm? Czy zjadamy to co akurat jest dostępne na stacji benzynowej na której się zatrzymaliśmy na chwilę? A może biegając po centrach handlowych w biegu łapiemy jedzenie typu fast food? 
Odżywiając się w ten sposób odwracamy tylko uwagę naszego organizmu, ale wprowadzamy go w błąd. Biedny myśli, że dostał składniki odżywcze, a tam tylko puste kalorie

Ja sądziłam, że odżywiam się lepiej bo gotuję w domu. Też się myliłam. Skomponowanie zdrowego posiłku w domu, dostarczającego wszystkie składniki odżywcze to wielka sztuka. 

Długo żyłam w nieświadomości, Nie wiedziałam, że niektóre przyprawy to chemia poprawiają smak, ale zawierają wzmacniacze smaku i zapachu, które są szkodliwe. Poza tym nigdy nie przygotowywałam posiłków tak, aby jeść tyle warzyw i owoców ile jest potrzebne. 

Ostatnio na rynku rozmawiałam z rolnikami, którzy warzywa sprzedają. Pytałam czy są nawożone chemią itd. Wiesz co mi odpowiadali? 
Pytali: Czyja to jest wina? Kto chce kupować tylko ładne, duże i tanie
Przecież takie nie rosną. Jak ktoś ma zdrowe, nie nawiezione, to ludzie przestają kupować bo są małe. Uświadomili mi, że sami konsumenci i prawa wolnego rynku doprowadziły do tego, ze możemy jeść tylko byle co. Brak czasu powoduje, że zwykle też byle jak.  
Znalazłam jednego człowieka, który nie stosuje nawozów i to jest jedyna marchewka, która mogę obrać i nie obawiać się że spuchną mi ręce. Moja alergia czasem się przydaje. Mimo wszystko żałuję, że nie mam własnego ogródka i własnych warzyw...Wszystko jest jednak kwestią czasu. 
Właśnie dlatego, ze tak naprawdę nie wiemy co jemy i ile pietruszki jest w pietruszce, czy mięsa w wędlinie, potrzebujemy suplementów diety
Suplementy diety uzupełniają niedobory witamin, mikroelementów i składników odżywczych. Dzięki temu możemy na dłużej zatrzymać młody wygląd i zdrowie.

A Ty jakie wolisz kupować? Zdrowe czy tanie? Możesz odpowiedzieć w komentarzu. Możesz też zachować dla siebie. O tym ile warzyw powinniśmy jeść codziennie dowiesz się zapisując na moja listę. Smacznego zdrowego dziś życzę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz